ניהול פעילות
לרוב, המידע שאנו מקבלים על פעילות העובד – ממשך הזמן שנדרש לכל משימה ועד ההספק וקצב ההתקדמות שלו – מתבהר לנו רק בדיעבד. על מנת לאפשר לך לייעל תהליכים בזמן אמת, ייעדנו לך בסיימפרה כלי לניהול הפעילות שיאפשר לך להישאר עם האצבע על הדופק במהלך פעילותו השוטפת של הצוות שלך. גם לעובדים שלך יהיה קל מאי פעם לדווח על פעילותם במסגרת העבודה.
דיווח מהשטח מכל מקום ובכל זמן
לא משנה אם עובדיך פועלים במתחם העסק, יוצאים לפעילות שטח או מציעים שירותים מתמשכים – באמצעות המערכת ניתן לדווח בכל עת היכן עבדו, מה עשו וכמה זמן נמשכה המשימה כדי להעריך ביעילות את היקף הפעילות ולחשב את שעות העבודה עבור מחלקת ניהול חשבונות ורשויות המס.
רישום אינטואיטיבי ונוח
הזנת הנתונים אל מערכת סיימפרה היא מהירה ונוחה דרך ממשק ידידותי שאינו דורש הקלדה. פשוט בוחרים את המשימה ומגדירים את שעות הפעילות.
מעקב במגוון רזולוציות
ניתן לצפות במשימות שבוצעו באותו היום, או להנפיק דוחות מעקב חודשיים ושנתיים כדי לקבל תמונה רחבה יותר. עבור כל יום, יוצגו השעות שבוצעו בפועל על מנת למנוע כפילויות ברישום.