אודות

הפתרון שחיפשת כבר כאן

ארגונים מכל המגזרים והגדלים ניצבים כיום בפני לא מעט אתגרים. הצרכים המורכבים הנדרשים כיום בעולם העסקים והתחרות האינטנסיבית דורשים פתרונות טכנולוגיים מתקדמים שיוכלו לספק מענה לכל האתגרים הללו באופן אופטימלי. ללא כלים חכמים לניהול תהליכים ארגוניים, לשמירה על תקשורת ארגונית יעילה ולשיתוף וצפייה בנתונים מכל מקום ובכל זמן, יהיה קשה מאוד לקבל את היתרון הדרוש כדי לממש את חזון העסק. מתוך שאיפה לספק מענה מקיף ויעיל לאתגר זה, פיתחנו את סיימפרה – מערכת חכמה ומתקדמת לתקשורת ארגונית שתאפשר לכם לקבל מבט רחב היקף וארוך טווח על כל היבטי העסק, לשתף את כל הנתונים החשובים הללו עם אנשי הצוות הרלוונטיים למשימות – ורק איתם!

המערכת מאפשרת לכם לשמור תמיד אצבע על הדופק בכל היבטי העסק ולנהל אותו ביעילות, מהירות ובממשק ידידותי למשתמש.

מעולם לא היה קל יותר לנהל תהליכים בארגון

המערכת מאפשרת לכם ליצור פרויקטים, משימות, קבוצות לקוחות וכל אובייקט אחר המשמש אותך בניהול העסק בקלות וביעילות במספר הקלקות פשוטות עם מאפיינים מוגדרים מראש לבחירה מהירה, גם ממכשירים ניידים.

כבר בשלב הפיתוח, שמנו את הנגישות לנגד עינינו. כל דף במערכת זמין תוך 3 הקלקות לכל היותר. במעבר עכבר בלבד, ניתן לקרוא בתצוגת כל רשומה כל הערה או מידע נוסף שציינת ולקבל עדכון על סטטוס פעולות שביצעת במסד הנתונים. כל המידע זמין בעברית או באנגלית, על פי שפת המערכת המועדפת עליך. בנוסף, כדי לאפשר עבודה מהירה ויעילה יותר, הכנסנו אפשרויות חיפוש מתקדמות. בין אם ברצונך לאתר מוצר, לקוח, הוצאה, הזמנה או פגישת עבודה, כלי הסינון המתקדמים שלנו מאפשרים לחפש ביעילות ולמצוא את הנתונים הנדרשים בכמה לחיצות פשוטות. כל זאת במהירות טעינה אופטימלית, גם אם מדובר במיליוני רשומות.

להפקיד את נתוני הארגון שלכם בידיים נאמנות

כיום יותר מאי פעם, חשוב שניישם בארגון פתרונות שישמרו על הנתונים הרגישים שלנו מפני גורמים עוינים. אבטחת מידע שומרת על האינטרסים של הארגון שלכם ומספקים ללקוחותיך תחושת ביטחון. לכן, סיימפרה מאפשרת לייעד הרשאות גישה על פי מאפייני סיווג, כך שכל גורם בארגון יוכל לגשת אך ורק לנתונים הרלוונטיים לו. מידע רגיש כדוגמת פרטים אישיים ונתונים כספיים וסיסמאות – מוצפן במסד הנתונים. בנוסף, כל עדכון רשומה במערכת או בקשה להצגת מידע, דורשים זיהוי משתמש וקוד בקשה ייחודי לאבטחה מוגברת.

זה הזמן לעבור לעסק חכם

היתרון המהפכני של סיימפרה לא נוצר יש מאין, הוא תוצר של שנות ניסיון רבות בתחום פיתוח המערכות. שחר גבאי, המפתח הראשי מאחורי סיימפרה, הוא בוגר החוג למערכות מידע באוניברסיטת חיפה ובעל ניסיון של מעל עשור כמנהל תהליכי פיתוח תוכנה בחברה מובילה בתעשייה העוסקת בתחום מוני החשמל והמים. שנות הניסיון הרבות וחשיבה על תהליכים ארגוניים הדגישו את הצורך במערכת אחת וידידותית למשתמש דרכה ניתן יהיה לנהל את כל פעילות הארגון, מרחוק או מהמשרד ולקבל גישה מהירה ויעילה לנתונים. זהו החזון שהביא בסופו של דבר לעולם את מערכת סיימפרה.

כל עדכון תוכנה, תוספת או פעולת תחזוקה שאי פעם יפותחו עבור המערכת, יסופקו ללא כל תוספת תשלום. כדי להתקדם לשלב הבא בניהול העסק, אנו מזמינים אותכם לגלות עוד על כל היתרונות של המערכת ולהשאיר את פרטיך באתר עוד היום.