ניהול הזמנות
סיימפרה מאפשרת לך לנהל את ההזמנות שלך ביעילות, לשלב בה פרטים בהתאמה אישית גבוהה ולחפש אחר כל הנתונים החיוניים לך בממשק נוח, מהיר וידידותי.
כל הנתונים הרלוונטיים במקום אחד
ניתן לשלב בהזמנה מגוון סוגי פרטים – מהגורמים האחראים מולם נעשית העבודה עם הלקוח והמוצרים הכלולים בהזמנה ועד לאמצעי התשלום וכל פרט אחר שנדרש לתהליך המכירה שלך. לכל הזמנה, ניתן לצרף קבצים חיוניים בקלות וביעילות. ניתן אפילו לשלב מוצרים מותאמים אישית שאינם כלולים ברשימת המוצרים המוכנה שלך.
מעבר נוח מהזמנה לביצוע
סיימפרה מאפשרת לפתוח פרויקטים חדשים ישר מדף ההזמנה בו ימתינו כל המוצרים ופרטי הפרויקט שצוינו בהזמנה. את כל אחת ממשימות הפרויקט, ניתן לייעד לאנשי הצוות הרלוונטיים שלך ולחלק את העבודה ביעילות.
חיפוש בשליפה מהירה
ניתן לנהל את כל ההזמנות על פי לקוח אינדיבידואלי ולחפש אחר הזמנה ספציפית באמצעות סינון חכם על פי תאריך, פרטי הלקוח או סטטוס ההזמנה. את כל אחת מן ההזמנות, ניתן לייבא להדפסה או לקבצים דיגיטליים לשליחה בדוא"ל ללקוח.
הנחות ומחירונים מיוחדים
ניתן ליצור הנחה מובנית עבור כל אחד מהמוצרים על פי הנחת לקוח קבועה או מחירונים ייעודיים ולייעד הנחה מיוחד עבור מוצר בהזמנה, קטגוריית מוצר ספציפית בהזמנה או לכל ההזמנה. כדי לאפשר לך לראות את רווח הנטו מההזמנה, המערכת מציגה בפניך את העלויות ואת המחיר לפני ואחרי ההנחה. כל הכלים הללו יחד מאפשרים לך לבצע תמחור חכם, מדויק ויעיל יותר.