מעקב הוצאות
בכל ארגון, ישנן הוצאות שוטפות למגוון רחב של צרכים ופעילות שגרתית של העסק. מהוצאות רכב ונסיעות ועד לציוד משרדי, ההוצאות הקבועות מהוות נתח משמעותי מחשבון ההוצאות של העסק. לעתים קרובות, אנו נוטים לחשב אותן באופן שגוי או פשוט לא לקחת אותן בחשבון. לעתים, מדובר בסכומים נכבדים מאוד שאינן נכנסים אל התחשיב החודשי שלנו. לכן, חברות רבות מחפשות אחר פתרון נוח לניהול ההוצאות השוטפות שלהם. סיימפרה מאפשרת לך להגדיר ולסווג את ההוצאות שלך ולעדכן פרטים אודותיהן בקלות וביעילות.
תמונה רחבה וארוכת טווח
כלי ניהול ההוצאות של סיימפרה מאפשר לך לצפות בנתונים אודות הוצאותיך ב-10 השנים האחרונות ולהנפיק בלחיצה סיכומים חודשיים ושנתיים לקבלת תמונת מצב רחבת היקף.
יצירת הוצאה חדשה ועדכונה
ניתן מדי חודש בחודשו להגדיר הוצאות חדשות ולתאר את אופן ניהול ההוצאות. כדי לעדכן כל פרט בהוצאה מחודש לחודש, נדרשת לחיצה אחת בלבד המאפשרת להזין נתונים בקלות ולבצע מעקב באופן יעיל תוך קבלת מבט על שישפר את ניהול הארגון. לכל אחת מן ההוצאות החודשיות, ניתן לצרף הערות ספציפיות כדי לקבל את כל האותיות הקטנות בתצוגה מהירה ולשתף אותן עם כל הגורמים הרלוונטיים.
סיימפרה מאפשרת לך לדעת בכל רגע נתון כמה הארגון שלכם מוציא, על מה ובאילו נסיבות ולבחון היכן ניתן לערוך שיפורים לניהול רזה ויעיל יותר.