ניהול פגישות מכירה
ניהול נוח ומדויק של פגישות המכירה שלך יאפשרו לך לייעל את התהליכים השוטפים בקרב צוות המכירות שלך ולמטב את תזרים המכירות. סיימפרה מכילה מערכת נוחה באמצעותה ניתן לבצע מעקב אחר הפגישות, לבחון את ההחלטות שהתקבלו ולבחון את התקדמות יישומן בשליפה מהירה ומאובטחת.
כל הפגישות לנגד עיניך
ניתן לשלוף כל פגישה בקלות וביעילות כשכל המידע נמצא מול העיניים. אין עוד צורך לפשפש בהיסטוריית הדוא"ל או לדפדף בין תיקיות מסורבלות. יהיה באפשרותך לראות בתצוגה מקדימה נוחה את כל הפרטים החשובים לך כמו נושאי הפגישה, המשתתפים בה, סיכום ההחלטות שהתקבלו ועוד נתונים רבים נוספים.
יצוא קבצים נוח ומהיר
ניתן לייצא בתהליך נגיש ומהיר כל אחד מסיכומי פגישות המכירה לקובץ PDF או Word לנוחותך ולשלוח להדפסה בקליק.
חיפוש פגישה ספציפית
כדי לקבל גישה מהירה לכל פגישה, ניתן לערוך סינון על פי חודש ושנה, נושא הפגישה או המשתתפים בה ולחפש עבור כל קבוצת לקוחות רלוונטית בנפרד. בכל קבוצה יוצגו בפניך רק פגישת המכירה של הלקוחות הרלוונטיים מה שיאפשר סדר ותהליכים יעילים יותר.
ניהול הרשאות גישה
כל משתמש במערכת יוכל לגשת אך ורק לפגישות המכירה מול קבוצת הלקוחות עמה הוא עובד על מנת למטב את אבטחת ופרטיות המידע בארגון שלך.