הכרת הלקוח
הכרת הלקוח היא המפתח לכינון מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוח ולשיפור משמעותי של נפח המכירות שלך. ככל שהמידע אודות הלקוחות שלך יהיה מרוכז באופן מסודר, יעיל ונוח יותר לשליפה, כך היתרון שלך בשוק נשמר. ניהול הלקוחות עם סיימפרה הוא נוח במיוחד ומאפשר לך לבנות פרופיל לקוח מפורט ומעמיק. בכל עת, יהיה באפשרותך לגשת בקלות וביעילות לפרטי הלקוח ולהחיל אמצעי אבטחה חכמים ומתקדמים כדי להבטיח שהמידע יקר הערך יגיע רק לעיניים הנכונות.
חלוקה ליחידות רלוונטיות
ניתן להגדיר עבור כל לקוח מחלקות רלוונטיות עמן הצוותים שלך עובדים ואתרים שונים בהם ניתנים שירותים. כך ניתן יהיה לשלוף בקלות לא רק את הלקוח הרלוונטי, אלא את היחידה מולה עליך לעבוד ברגע זה. ניתן לייעד בקלות אנשי קשר רלוונטיים לכל מחלקה ואת היסטוריית הסמכויות והתפקידים של כל אחד מאנשי הקשר הללו.
איתור לקוחות בחיפוש יעיל
ממשק החיפוש המהיר והנוח של סיימפרה מאפשר לך לשלוף במהירות כל לקוח ולקבל את כל המידע בקצות אצבעותיך. ניתן לבצע סינונים על פי נתונים מפרופיל הלקוח, שמות לקוח, סטטוס ומגוון מאפיינים נוספים. בתצוגה הראשונית ניתן לראות את כל אנשי הקשר, ההזמנות הפוטנציאליות מול הלקוח והסטטוסים של ההזמנות בפועל. כל ההתקשרויות הקודמות ביניכם נמצאות מול עיניך ומאפשרות לך להתעדכן במתרחש במהירות.
הגדרות גישה למידע
ניתן ליצור באמצעות המערכת יומן התקשרות מפורט עם כל אחד מלקוחותיך ולבחור מי יוכל לצפות בו. כך, כל איש מכירות או נציג קשרי לקוחות חדש שייכנס לתפקיד יוכל לקבל את כל המידע אודות הלקוח באופן מידי מבלי להזדקק להדרכות או חפיפות מיותרות. מצד שני, לך יש את השליטה המלאה על מי יוכל לגשת למידע, תכונה המאפשרת לך לשמור על נתוני הלקוחות שלך באופן אופטימלי.
הלקוחות שלך ירגישו בטוחים יותר עמך בידיעה שנתוניהם האישיים ומידע אודות העסקאות שהם מנהלים עמך נשמרים באופן קפדני ואינם דולפים אל גורמים אינטרסנטיים. גם עבורך מדובר ביתרון משמעותי – ניתן לנהל את כלל המודיעין העסקי שלך באופן מאובטח ונוח לשליפה ושיתוף.